Dziewczyny z "Miłości na bogato" próbują przebić Pietrasińską?

Niekwestionowaną gwiazdą Miłości na bogato jest obecnie Monika "wagina" Pietrasińska, która wykorzystała czas między pierwszą a drugą serią produkcji na intensywną promocję. Na konferencji prasowej o uwagę fotoreporterów walczyły również Justyna Banasiak, Karolina "ciapaty się przy mnie masturbował" Gilon, Izabela Małota oraz nowa "aktorka", Michaela Sorle.

Przypomnijmy też, jak zaprezentowała się Monika:

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (59)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 59
gość 27.03.2014 21:44
Ja naprawdę siedzę i zastanawiam się kto tu jest brzydszy, a naczynia nie pozmywane...
gość 27.03.2014 21:45
Przecietne. Ta Michaela nawet ladna.
gość 27.03.2014 21:46
A co to skład budowlnay, że tyle tu pustaków jest na raz?
gość 27.03.2014 21:46
Nie podobaja mi sie
gość 27.03.2014 21:46
fajna ta czarna ramoneska to biker??
gość 27.03.2014 21:46
Marcela i Pietrasiska z najladniejsze z nich :)
gość 27.03.2014 21:47
Ta brunetka na koncu piekna
gość 27.03.2014 21:47
Co za tępe dzidy
gość 27.03.2014 21:47
fajna ta czarna ramoneska to biker?? jakiej marki jest ta kurtka i gdzie ja mozna kupic?????
gość 27.03.2014 21:48
kozaki straszne
gość 27.03.2014 21:48
Czemu promujecie takie osoby?
gość 27.03.2014 21:48
Jaki serial takie aktorki, drugorzędna produkcja wiec i musza byc z nizszej kategorii obsada
gość 27.03.2014 21:49
Gwiazdy? O żeSz ty. To my piękne skromne jesteśmy o niebo lepsze niż te puste lale
gość 27.03.2014 21:50
ta nowa wyglląda jak pietrasinska przed wypełniaczami
lili 27.03.2014 21:50
pustaki , nieroby , gwiazdki od 7 bolesci ....
gość 27.03.2014 21:51
A kogo te idiotki obchodzą? Jedna z warami sromowymi na gębie, druga jak transdodon z dziarami, pozostałe klasyk gęsi wyścigowe.Nawet popatrzeć na co nie ma!
gość 27.03.2014 21:51
Co mozna publicznie jeszcze pokazac, zeby ja przebic?
gość 27.03.2014 21:52
Królowo pełna miłości - wpisuj to w goggle i wejdz na 1szą strone to zobaczysz tysiac swiadectw jak to dziala i jest skuteczne. To odmienilo zycie tysiacom ludzi, twoje tez moze...
gość 27.03.2014 21:54
Ja piernicze...dwie szare myszy, grubas i zezol...
gość 27.03.2014 21:55
ta pierwsza i ciapata straszne
gość 27.03.2014 22:01
najberdziej lubię Izę i Marcelę
gość 27.03.2014 22:07
to żeś pokazał klasę.
gość 27.03.2014 22:18
masssakra.... ta pierwsza dziołcha w pomarańczowej bluzce to ma zakola na dwa kilometry!
gość 27.03.2014 22:20
ojjj Karola chciała przebić wielbłądzim paluchem!! :P :)
ppp 27.03.2014 22:28
Kto ogląda ten syf??!!
dex 27.03.2014 22:32
Justynka jest śliczna :)
gość 27.03.2014 22:54
KTO NIE OGLĄDA TEGO SYFU ŁAPKA W GÓRE!
gość 27.03.2014 22:58
Zdurnieć można patrząc na nie.
gość 27.03.2014 23:08
elizabeth gloster to kurwa
gość 27.03.2014 23:08
elizabeth gloster to kurwa
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 59
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji