"Depilator" Krawczyk z nową dziewczyną na kolejnej imprezie!



W poniedziałek Mikołaj Krawczyk zadebiutował na salonach z nową dziewczyną, Sylwią Juszczak. Byli gośćmi na premierze książki Kalicińscy od kuchni. Niestety nie doszło do pocałunku przez kamerami. Zobacz: "Depilator" Krawczyk z nową dziewczyną debiutują na salonach (ZDJĘCIA)

Wygląda na to, że spodobały im się wspólne wyjścia. Wczoraj znów pojawili się razem publicznie - na konferencji promującej Celebrity Salon. Kolejny raz postanowili ubrać się podobnie, postawili na jeansowe stylizacje. Nie okazywali sobie jednak czułości, nie trzymali się nawet za ręce. Mikołaj skomentował tylko bycie w centrum zainteresowania paparazzi:

Patrz, jak się rzucili!

Pasują do siebie?

Zobacz też: Krawczyk i Juszczak zamieszkali razem. "Czworo szczęśliwych dzieci i dwa psy"

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (167)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 168
gość 29.04.2016 12:05
Żenujący ''celebryci. Żenujacy program.
gość 29.04.2016 12:05
O co chodzi z tym depilatorem????
gość 29.04.2016 12:06
Fajnie on się ubiera jak na przeciętnego Polaka
gość 29.04.2016 12:07
Stylizuje się na rockmena, a wygląda jak discopolowy placek☺
gość 29.04.2016 12:09
Ten facet to PORAŻKA
gość 29.04.2016 12:09
Menda
gość 29.04.2016 12:10
Starą pudernice sobie przygr***ał. Żenujący koleś i babsztyl też żenujący.
gość 29.04.2016 12:10
ALE KNUR SIE OBZYKA TYCH BAB, PO CO SIE KRYJA SKORO KAZDY WIDZI
gość 29.04.2016 12:10
Ile jeszcze kobiet Krawczyk zbalamuci ?
gość 29.04.2016 12:12
burak i tyle
gość 29.04.2016 12:13
Przygr***ał starą pudernice. Żenujący koleś i babsztyl z resztą tez żenujący. Fuj.
gość 29.04.2016 12:14
Nie wierzę, że tych dwoje jest parą. Kolejna promocja jakiegoś beznadziejnego programu, w którym oboje biorą udział. Przecież z Włodarczyk podobno nie mieszkał już od września ubiegłego roku, z tą tutaj niby spotyka się od kilku miesięcy zatem dlaczego ich rzekomy romans dopiero teraz ujrzał światło dzienne? Teraz, gdy oboje biorą udział w jakimś podrzędnym programie, którego nikt nie chce oglądać? Widział ktokolwiek zdjęcia czy ich samych w sytuacji, która nie pozostawia złudzeń, że faktycznie są razem? Jeśli jest potrzeba to jak widać po przykładzie Krawczyk-Włodarczyk celebryci długo potrafią udawać, że są w związku tylko dla korzyści materialnych.
gość 29.04.2016 12:15
gość: Fajnie on się ubiera jak na przeciętnego Polaka
może u ciebie na wsi to i fajne :P
zzz... 29.04.2016 12:15
Jaki depilator ? O co biega ??
gość 29.04.2016 12:16
szczerze Mikołaju? Co kolejna panna w Twoim życiu to gorsza... Agnieszka chociaż była ładna.
gość 29.04.2016 12:19
A ja ich trochę rozumiem. Jak jest chemia to trudno sie powstrzymać!
gość 29.04.2016 12:19
nawet nie diskopolowy- zenek martyniuk lepiej od niego wygląda:)
gość 29.04.2016 12:21
Eeeeh tam niech robią co chcą ich życie .
gość 29.04.2016 12:21
z matką chyba ....
gość 29.04.2016 12:21
gość: A ja ich trochę rozumiem. Jak jest chemia to trudno sie powstrzymać!
o następna amatorka nie potrafiąca zapanować nad chuciami jak włodara? pomyśl głową albo napij się zimnej wody może rozum wróci
gość 29.04.2016 12:22
Ona fajna, rasowa babka a on jak taki wymoczek ulizany spod Radomia... okropny gosc!!
gość 29.04.2016 12:24
gość: Stylizuje się na rockmena, a wygląda jak discopolowy placek☺
dla mnie jak klocek :P
gość 29.04.2016 12:26
Matka i syn.Jej nawet młodziezowa stylówka nie pomoze bo wyglada powaznie a on jak gowniarz.
boska 29.04.2016 12:26
Ale ściema aż bije po oczach, błaaaaahhaaa
gość 29.04.2016 12:29
fajnie
brzydko 29.04.2016 12:31
nie pasują jej te okulary...
gość 29.04.2016 12:36
on sie lansuje a Włoda płacze w domu..takie zycie
Aga 29.04.2016 12:37
Czemu depilator??? hahaha :)
gość 29.04.2016 12:38
krawczyk i jego łeb jak sklep
gość 29.04.2016 12:39
NIECH SE CIERPI PO WIEKI
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 168
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji