Damięcki odpowiada rozżalonemu Adamczykowi: "Była potrzeba nowej twarzy!"

Grzegorz Damięcki ma swoje medialne pięć minut. Szlifował warsztat aktorski w niszowych serialach, jak Wataha czy Belfer oraz w warszawskim teatrze Ateneum, gdzie stworzył wiele niezapomnianych kreacji, między innymi w duecie z Marcinem Dorocińskim w spektaklu na motywach Idioty Dostojewskiego. Teraz wykazuje się nim w Podatku od miłości, gdzie gra główną rolę. Podobno nie spodobało się to Piotrowi Adamczykowi, który z reguły zgarniał tego typu wakaty. Damięcki tłumaczy to prostą potrzebą nowych twarzy w polskim kinie.

Źródło: Newseria Lifestyle

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (135)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 136
gość 05.02.2018 10:26
Adamczyk się już przejadł , a niesmaku dodaje fakt że pukał Gesslerową a fuj, jakim to trzeba być desperatem żeby pukać starszą bogatą babkę dla wybicia się i kariery.On był jej utrzymankiem a fuuuuj co ludzie dla kariery potrafią zrobić i jak potrafią się upodlić
gość 05.02.2018 10:26
Uwielbiam Damięckiego niech zastąpi Adamczyka
gość 05.02.2018 10:43
Adamczyka pięć minut trwało dostatecznie długo- i papieżem był, i suchotnikiem, i kłamczuchem i wiarołomnym kochankiem, ba, nawet Brunerem. Do większości tych ról pasował jak wół do karety
gość 05.02.2018 11:26
SMUTNE TO WSZYSTKO. NIECH ZACZNĄ GRAĆ W REKLAMACH.
gość 05.02.2018 11:26
ale fajny gość!
misiasert 05.02.2018 11:32
Bez przesady z tym hejtem , kazdy z aktorow ma prawo do swoich 5 minut slawy , ktora w wyjatkowych przypadkach jeno trwa troche dluzej !!!
gość 05.02.2018 12:34
Szkoda, że tak późno! Jest tyłu młodych, przystojnych aktorów którzy śmiało mogliby grać rolę amantów, ale nie, tylko Adamczyk był angażowany. Nie mówię, że jest złym aktorem, ale faktycznie się przejadł.
Prezenter 05.02.2018 12:56
Czas litery "A" minął!
gość 05.02.2018 20:12
Banda lozbuzow!
gość 05.02.2018 20:13
Ale on jest piękny
gość 05.02.2018 20:14
PKP ma nową twarz Garkowcisk jej kupił i jest od 10 lat bezrobotna moźe ją trzeba zatrudnić byla bufetową coś potrafi
hk 05.02.2018 20:15
fajny ,normalny i rozsądny gośc , brawo
gość 05.02.2018 20:16
Bardzo inteligentny mężczyzna
gość 05.02.2018 20:16
Bardzo lubie p.Damieckiego,skromny i utalentowany aktor
gość 05.02.2018 20:19
Lubię Adamczyka ale fakt trzeba dać pole do popisu nowym twarzom młodym aktorom
gość 05.02.2018 20:23
Bardzo fajna wypowiedzi i ogarnięty człowiek. Powodzenia Panie Grzegorzu!!!!
gość 05.02.2018 20:26
I dobrze. Jestem na tak.
gość 05.02.2018 20:27
Damięcki jest świetnym aktorem - gdy grany przez niego w "Czasie honoru" mjr Zwonariew po raz pierwszy pojawia się na ekranie, ma się wrażenie, że gra go Rosjanin, a nie polski aktor.
gość 05.02.2018 20:28
Widzialam pana Damięckiego w teatrze- jest niesamowity.
gość 05.02.2018 20:30
gość: Adamczyk się już przejadł , a niesmaku dodaje fakt że pukał Gesslerową a fuj, jakim to trzeba być desperatem żeby pukać starszą bogatą babkę dla wybicia się i kariery.On był jej utrzymankiem a fuuuuj co ludzie dla kariery potrafią zrobić i jak potrafią się upodlić
Wtedy Gesslerowa była ładniejsza, szczuplejsza i chyba aż tyle nie piła. :P Słabe jest to, że Adamczyk udaje, że jej nie zna.
gość 05.02.2018 20:35
To prawda. Adamczyk powinien trochę odpocząć od romantycznych komedii. Znudził się w tego typu filmach, po prostu.
gość 05.02.2018 20:36
e nie widziałam go ane nie widziałam go ani w filmie ani w teatrze. I chyba nie dam sobie tej szansy. Adamczyka lubię.
gość 05.02.2018 20:38
ten adamczyk grajacy amantow to jakies nieporozumienie dla mnie jako kobiety ten typ jest totalnie asexualny jest totalnie przecietny ,zero meskosci cos jedzie pedziem ,drewno z niego -gra jedna mina i jednym torem zaden aktor ciekawe komu dal ze go tak wypromowali ...facet ma irytujaca osobowosc i zero charyzmy -wiecej charyzmy ma zdechły ślimak niz on,, pozatym kazdy ma dosc jego ogranej geby rzygam na film jak on wystepuje to samo paszczury karolaki i inne szyce kto wzial tych brzydali?????? nie ma fajnych aktorow z wygladem i talentem tylko takie miernoty adamczyki....wezcie nowe twarze i sensownych nowych aktorow ijakis w miare dobry scenriusz to ludzie zaczna wkoncu ogladac polskie filmy
gość 05.02.2018 20:39
i alleluja!!! wreszcie film bez Adamczyka i Karolaka!!!!
gość 05.02.2018 20:45
Przejadł sie to prawda , prawie w każdej komedii grał , ale aktorem jest świetnym , lubię z nim filmy
gośćada 05.02.2018 20:50
Adamczyk w każdej roli taka ciapa że aż mdło.... Najlepiej wypadł w filmie o Wislockiej z gołym tyłkiem i grzywka powinien dostać nagrodę haha
f 05.02.2018 20:50
niech nikogo nie zastepuje tylko niech bedzie soba.Co za duzo to nie zdrowo...
gość 05.02.2018 20:55
starszy facet ale jaki....zakochałam się
gość 05.02.2018 20:55
Boże, jaki on przystojny :O I to w takim wieku....
gość 05.02.2018 20:55
Fajny facet :)
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 136
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji