Chodakowska w pocie czoła pracuje na swoje nazwisko

Tuż przed rozpoczęciem wakacji Ewa Chodakowska na swoim profilu pochwaliła się nową pracą. Celebrytka dostała szansę poprowadzenia Pytania na śniadanie Extra w TVP2. Trenerka zapewniała, że w programie zamierza kontynuować swoją "edukacyjną misję". Ewa w ramach nowej roli zorganizowała masowy trening w jednej z warszawskich dzielnic. Zobaczcie, jak ciężko pracuje na swoje nazwisko.

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (36)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 37
gość 09.09.2018 10:51
Dzień dobry.Mam na imię Justyna i mam 15 lat. Opowiem Wam jakie jest moje najwieksze marzenie. Chciałabym złapać na ślub jakiegos znanego piłkarza.Nie musi być inteligentny.Ważne aby miał dużo kasy. Nie będe musiala nic robic do końca zycia.No,moze bede spelniala swoje pasje:nagram płyte,moze zostanę projektantką llub trenerką fitness,dietetyczką albo zostanę twarzą rajstop. No i bede instamodelką :-)
gość 10.09.2018 08:28
gość: Dzień dobry.Mam na imię Justyna i mam 15 lat. Opowiem Wam jakie jest moje najwieksze marzenie. Chciałabym złapać na ślub jakiegos znanego piłkarza.Nie musi być inteligentny.Ważne aby miał dużo kasy. Nie będe musiala nic robic do końca zycia.No,moze bede spelniala swoje pasje:nagram płyte,moze zostanę projektantką llub trenerką fitness,dietetyczką albo zostanę twarzą rajstop. No i bede instamodelką :-)
Będziesz jedną z wielu:D
gość 10.09.2018 08:33
gość: Dzień dobry.Mam na imię Justyna i mam 15 lat. Opowiem Wam jakie jest moje najwieksze marzenie. Chciałabym złapać na ślub jakiegos znanego piłkarza.Nie musi być inteligentny.Ważne aby miał dużo kasy. Nie będe musiala nic robic do końca zycia.No,moze bede spelniala swoje pasje:nagram płyte,moze zostanę projektantką llub trenerką fitness,dietetyczką albo zostanę twarzą rajstop. No i bede instamodelką :-)
No to musisz zoperować nos, ostrzyknąć usta, założyć doczepy i zacząć dawać tyłka na prawo i lewo, żeby nabrać wprawy
gość 10.09.2018 08:33
Twarz kobyły
Kicia 10.09.2018 08:34
Pocwiczyla, spocila sie. Bywa.
gość 10.09.2018 08:34
Byłam, widziałam!Pod koniec treningu Ewa jeszcze cierpliwie pozowała do zdjęć. Wielki szacun!!!
gość 10.09.2018 08:34
Zachłanna Ewka
gość 10.09.2018 08:36
Ludzie naprawdę łykacie te jej bzdury? Ćwiczenia diety stronę kąpielowe? Doi was aż miło i jeszce ma was głęboko w du... z czym się nie kryje
Karyna 10.09.2018 08:37
Ja jak dorosne to bede modelka
gość 10.09.2018 08:38
Dość - są ważniejsze sprawy!!!
gość 10.09.2018 08:42
Niech się poci, za darmo tego nie robi.
gość 10.09.2018 08:47
To nie jest celebrytka tylko profesjonalna trenerka personalna oraz osobowość. Osiągnęła wiele ciężką pracą.
gość 10.09.2018 08:49
Kurcze mam dość wmawiania mi zdrowych ćwiczeń zdrowego yrybu zycia zdrowych przekąsek itp To forma manipulacji ktora służy nabijaniem kasy innym a w nas wzbidzanie kompleksów
gość 10.09.2018 08:49
Do 15.latki. Dobrze scharakteryzowalas do pilkarskie bagienko👍🏼Mam tylko wielka nadzieje, ze to byl zart z Twojej strony.Szkoda zycia na takie cos!!!! Pracuj, zyj swoim zyciem i badz dumna z tego co sama dokonalas!!!!
gość 10.09.2018 08:55
Pani Mariola ze@@@ ra się z zazdrości 😂
gość 10.09.2018 09:05
Hm a ja mam inna historie ... mam 31 lat nie mam męża piłkarza i nigdy nie marzyłam o swojej płycie :) mam wspaniałą córeczkę (nie mam 500+),zaradnego męża przedsiębiorcę . Nie posiadam fb i insta !
gość 10.09.2018 09:05
cyrki jak uj, robia wszystko jak małpki, nie ma to jak manipulacja ludzmi i wmawianie im bredni
gość 10.09.2018 09:06
A zapomniałam dodać ze sama również jestem przedsiębiorcą i powiem wam państwo tak nas łoi na podatkach ze w głowie sie nie mieści !!! Nic tylko trzeba orać w robocie na opłaty 😼
gość 10.09.2018 09:10
Ewa to nie żadna celebrytka,tylko profesjonalna trenerkadra.
gość 10.09.2018 09:16
Przynajmniej na to pracuje i to się ceni.
gość 10.09.2018 09:23
Jak ktoś mi mówi że polki są najładniejsze na świecie to pokazuję mu mordy Chodakowskiej i Peszek
gość 10.09.2018 09:27
Janina "Sranina" Drzewiecka i tak wszyscy wiedzą że ty i Głodek jesteście złodziejkami. Pudel nie ma was za co przepraszać.
gość 10.09.2018 09:27
Boziu znowu ona
gość 10.09.2018 09:28
Mordy ??? Spójrz w lustro „ zakompleksieńcu” 😂👹
gość 10.09.2018 09:58
Ta kobieta nie ma wstydu. Sprzedaje szmaty za 600 zl. I jeszcze '' global, global''. Kobiecie ze wsi woda sodowa uderzyla do glowy.
gość 10.09.2018 10:31
gość: Byłam, widziałam!Pod koniec treningu Ewa jeszcze cierpliwie pozowała do zdjęć. Wielki szacun!!!
za co szacun, za to ze dzięki temu ma miliony? no błagam, to część jej pracy,
gość 10.09.2018 10:31
gość: Byłam, widziałam!Pod koniec treningu Ewa jeszcze cierpliwie pozowała do zdjęć. Wielki szacun!!!
za co szacun, za to ze dzięki temu ma miliony? no błagam, to część jej pracy,
gość 10.09.2018 10:32
gość: Ewa to nie żadna celebrytka,tylko profesjonalna trenerkadra.
celebrytka udajaca profesjonalną trenerkę , profesjonalna trenerka nie miałaby potrzeby wiecznego lansu na insta i flamingu
gość 10.09.2018 10:35
Ona zorganizowała??? Została zaproszona na Dni Wilanowa. Jak już piszecie to rzetelnie.. . A nie... Zapomniałam, że to pudel. U was o profesjonalnym podejściu do tematu nie ma mowy. W końcu trudniej się prymitywnym szczuciem.
gość 10.09.2018 10:39
Sama Lata do Grecji , Nierowna opalenizne wyrownuje Dermotanem a inné mysla ze taka ma skore bo duzo cwiczy I cala Polska w zachwycona Chodakowska
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 37
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji