Afera z Wodzianką i Rutkowskim w toku: "Rzadko zdarza się celebrytka, która z taką otwartością i szczerością mówi na tematy prywatne" (KLIKA PUDELKA)

Okazuje się, że Moda na sukces ma niewątpliwą konkurencję w Polsce. Odkąd Dominika "Wodzianka" Zasiewska ujawniła, że miała romans z Krzysztofem Rutkowskim, polski show biznes nie żyje niczym innym. Najsłynniejszy detektyw bez licencji oczywiście zaprzecza i idzie w zaparte, twierdząc, że Zasiewska chce po prostu wypromować się na jego nazwisku. Najnowsza publikacja Wodzianki zawiera pełne czułości smsy Krzysia skierowane do Dominiki, w których wyznaje jej swoją dozgonną miłość.

Wydaje się, że będzie to pierwsza sprawa, z którą popularny detektyw nie upora się tak łatwo.

Premiera Kliki Pudelka, już w najbliższa niedziele o godzinie 12:00 w kanale naziemnym telewizji WP.

 
 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (134)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 135
gość 26.11.2018 10:06
Jaja jak berety :D
gość 26.11.2018 10:06
I bardzo dobrze że powiedziała.Takich bawidamków trzeba tępić .Wszystkich,nie wazne czy to celebryta czy szary Kowalski.
gość 26.11.2018 10:06
Brawo wodzianka !!!!!
gość 26.11.2018 10:07
Przynajmniej jest się z czego po śmiać
gość 26.11.2018 10:09
Wodzianke,krew zalala.Kupa smiechu ze smiecia.
gość 26.11.2018 10:09
I dobrze! Krzysio nie zaluje przynoszenia kily z kilkudziesieciu kobiet do swojego domu, do swojej kobiety, do swojego dziecka, on tylko zaluje, ze sie wydalo i o to jej sie czepia glupio argumentujac ze przeciez wiedziala, ze sie szykuje do slubu. Szkoda, ze on niewiedzial.
gość 26.11.2018 10:09
Wszystkie kochanki to qrwy naiwne, które nie mają kręgosłupa moralnego.Facet jest zajęty opowiada im bajki o miłości o wspólnej przyszłości , żeby tylko przymoczyć a one naiwniary''łykają jak indor kluchy" Jak z wami nie został i nie jest to dlaczegp???Dlatego , że was nie kochał i był to tylko przelotny romans nixc więcej.A że byłyście nachalne i nie dawałyście za wygraną to trwało to za długo bo już dawno chciał się z tego wymiksować, więc byłyście tylko sex zabawkami, a facet wraca tam gdzie jest jego prawdziwa miłość....żona/partnerka, a wy czujecie się jak zużyte szmaty - idobrze!!!bo takie jesteście
gość 26.11.2018 10:10
Baba pchala sie do wyra zajetego chlopa,a kiedy ja pogonil,robi sobie siare na cala Polske,ale jest pewnie dumna,bo o niej Pudel cos wspomina.
gość 26.11.2018 10:11
Kazdy w malzenstwie lub narzeczenstwie kto sie puszcza powinien zostac zdemaskowany. To pbrzydliwe, kiedy samemu jest sie wiernym i robi wszystko dla rodziny, kiedy twoj maz wydaje pieniadze i obiecuje cuda innym kobietom. Mega zalosne. Brawo Wodzianka. Kazda/y ktorzy sie puszczaja w pracy to samo! WsYscy powinni wiedziec ze te zwierzeta nie potrafia popedu pohamowac
gość 26.11.2018 10:12
A ja uważam, że dobrze zrobiła. Ona mimo wszystko była wolna i mogła robić co chce, nie krzywdziła nikogo bliskiego (przyjaciółki/swojego faceta), a obnażyła całą prawdę o mężczyznach. Jak potrafia, kłamać, bajerowac, udawać uczucie nie licząc się w ogóle z kobietami. Dwa, trzy, cztery życia na raz, obłuda, ku*** stwo, szok. Z własnego egoizmu, hedonizmu. Niestety niejedna z nas tego doświadczyła. Kibicuje, że obnażyła wszystko na temat takich jak on, niech go pogrąża w nieskończoność. Każdy niewierny pajac powinien trafić właśnie na taką kochankę.
gość 26.11.2018 10:14
Kaśka a ty myślałaś, że to nie był zwykły romans hahaha Otóż po rozmowie z jego koleżanką z którą utrzymywał kontakt jak go wyrzuciłam z domu powiedział, że to był tylko przelotny romans i NIGDY nie zamierzał się z tobą związać na stałe, a jakbyś nie była taka nachalna ciągle pisząc i go osaczając już dawno by to skończył - nie ma się klasy ...co? ale wstyd i żenada!!!! nie dość , że qrwa to jeszcze nachalna!!!!!!A ta jakie mniemanie miała o sobie hahaha .Zostałaś zużyta jak ścierka i tak cię trzeba traktować.Wstydziłabym się wyjść przed blok , żeby mnie ktoś nie opluł bo jesteś tylko zwykłą qrwą
gość 26.11.2018 10:14
Uwielbiam Dominikę "Wodziankę", babeczka z jajami!!!
gość 26.11.2018 10:17
Jej jedyny niby-atut, to że niby jest ładna. A przecież nawet nie jest. Jest paskudna.
gość 26.11.2018 10:21
P0000yebało z tymi reklamami PUDEL?????
gość 26.11.2018 10:22
A co mnie obchodzi komu ona daje , tylko na kasę poleciała i sławę a dobrze wiedziała jaki on jest i ze ma kobietę , co za babsko wstydu nie ma a on tez warty siebie
gość 26.11.2018 10:22
A co mnie obchodzi komu ona daje , tylko na kasę poleciała i sławę a dobrze wiedziała jaki on jest i ze ma kobietę , co za babsko wstydu nie ma a on tez warty siebie
gość 26.11.2018 10:24
Świat naprawdę schodzi na psy...nie rozuniem zachwytu nad osoba co pakuję się do wyra z facetem który ma narzeczona (jaka ona by nie byla) a potem po kopnieciu w dupę (pod plaszczykiem fałszywej troski o inne kobiety) trąbienie o tym na prawo i lewo. Chciałaś złowić bogatego - nie udało Ci się, zamilcz bo limit wstydu i zażenowania już dawno został przekroczony.
gość 26.11.2018 10:24
Następny ojciec Dody-to mnie rozwalilo!Brawo Wodzianka!Niech to spotka każdego który zdradza!
gość 26.11.2018 10:25
Oboje siebie warci, po co w ogóle o tej patologii piszecie?
gość 26.11.2018 10:26
Skąd jest ta zdradzajaca Kaśka bo też znam jedną taką.
gość 26.11.2018 10:27
gość: Świat naprawdę schodzi na psy...nie rozuniem zachwytu nad osoba co pakuję się do wyra z facetem który ma narzeczona (jaka ona by nie byla) a potem po kopnieciu w dupę (pod plaszczykiem fałszywej troski o inne kobiety) trąbienie o tym na prawo i lewo. Chciałaś złowić bogatego - nie udało Ci się, zamilcz bo limit wstydu i zażenowania już dawno został przekroczony.
większość z tych kochanek szuka bogatego, dlaczego nie dają tyłka i nie robią pałki biednemu?A dlaczego to robią? bo są nieudacznicami życiowymi , które są nierobami i szukają faceta który będzie je utrzymywał
gość 26.11.2018 10:28
A nie jest to ta Kaśka co się z kierowcą ciężarówki puszczala?
gość 26.11.2018 10:29
Polubilam Ja! Moze inteligencja I oglada nie grzeszy ale jest szczera I widac, ze fajna z niej rowna babka!
gość 26.11.2018 10:29
wygrana piosenka eurowizyjna to kopia jednej z piosenek Red Box, szkoda,że tak bezczelnie bo fajna
gość 26.11.2018 10:31
Tepic takich typow jak Rutkowski. Brawo Wodzianka
gość 26.11.2018 10:34
gość: A ja uważam, że dobrze zrobiła. Ona mimo wszystko była wolna i mogła robić co chce, nie krzywdziła nikogo bliskiego (przyjaciółki/swojego faceta), a obnażyła całą prawdę o mężczyznach. Jak potrafia, kłamać, bajerowac, udawać uczucie nie licząc się w ogóle z kobietami. Dwa, trzy, cztery życia na raz, obłuda, ku*** stwo, szok. Z własnego egoizmu, hedonizmu. Niestety niejedna z nas tego doświadczyła. Kibicuje, że obnażyła wszystko na temat takich jak on, niech go pogrąża w nieskończoność. Każdy niewierny pajac powinien trafić właśnie na taką kochankę.
jak sama piszesz "kochankę" więc ona jest tylko kochanką , żadna z niej zakochana była, po prostu urażone ego ,że nie dostała tego na co liczyła, warci siebie i nie ma co robić z niej bohaterki, gdyby kochała nie robiłaby szopek bo miłość to chęć dobra dla drugiej osoby , oboje beznadziejni i zawsze tacy będą się zdarzać
gość 26.11.2018 10:35
Nie oceniacie jej surowo.Ja byłam w związku z facetem który mieszkał sam,zapewniał że jest w trakcie rozwodu.Po około pół roku niektóre rzeczy zaczęły mi podpadac więc zaczęłam weszyc.Facet miał super żonę,2 dzieci i 2 mieszkania.Gdy chciał zaciągnąć kobiety do łóżka zabierał je do drugiego mieszkania.Wściekła się i poszłam do żony.Przeprosilam ja i zakończyłem ten związek.Żona mu wybaczyla,a w piatekwidziałam go na mieście z jakąś małolata.Ale ja mam czyste sumienie
gość 26.11.2018 10:35
Dominika prosta dziewczyna, ale szczera! Ja na Jej miejscu bym sie nie odwazyla tak publicznie o romansie z kims takim jak Rut, no ale to ja... skoro nie ma oporow to ja Jej kibicuje. Dawaj Wodzianka, you go girl! Nie ma gorszych typow od Ruta
gość 26.11.2018 10:38
Do wszystkich co piszą, że kochanki to zwykle szmaty. Zgadzam się, szanująca siebie i innych kobieta nigdy nie będzie zabiegała o zajętego faceta. Owszem jest to kategoria zasługująca na pogardę, ale to facet jest zajęty! Jak ma klasę, godność, zasady i kocha swoją kobietę to zawsze pozostanie wierny i nawet najbardziej seksowna i nachalna ku**ewka nie da rady go uwieść. One są wolne, pamiętajcie, wolne, choć głupie i szukają wrażeń i z takich palantów się na dobrą sprawę śmieją, ale nie krzywdzą nikogo. Nie raz się same w tych kretynach zakochują. Ale to taki facet zasługuje na lincz, szmaty obnażają tylko prawdziwą naturę takiego typa. To facet okazuje sie nikim, zawsze. A wolna osoba (czy chłop czy baba) niech doopę wypina komu chce. Istotą jest kto z takiej doopy skorzysta.
gość 26.11.2018 10:39
gość: Nie oceniacie jej surowo.Ja byłam w związku z facetem który mieszkał sam,zapewniał że jest w trakcie rozwodu.Po około pół roku niektóre rzeczy zaczęły mi podpadac więc zaczęłam weszyc.Facet miał super żonę,2 dzieci i 2 mieszkania.Gdy chciał zaciągnąć kobiety do łóżka zabierał je do drugiego mieszkania.Wściekła się i poszłam do żony.Przeprosilam ja i zakończyłem ten związek.Żona mu wybaczyla,a w piatekwidziałam go na mieście z jakąś małolata.Ale ja mam czyste sumienie
Potrafiłaś zachoawać się z klasą idąc do żony.Większość qrew kochaneczek nie ma ''jaj" żeby to zrobić bo liczą , że zostawi żonkę i z nimi zostanie,,,to BZDURA!!!! oni zawsze wracają do żon.No może nie zawsze bo zdarza się prawdziwa miłość i zostają razem.A jak wraca do żony to oczywiste, że kochanki były tylko sex zabaweczką bo z żonką się pokłócił
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 135
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji