Trwa ładowanie...
Przejdź na
Merlot
Merlot
|
aktualizacja

"Kuchenne rewolucje". Właściciele restauracji z Bydgoszczy wystosowali APEL! "Niestety ludzka zawiść DZIAŁA..."

178
Podziel się:

W najnowszym sezonie "Kuchennych rewolucji" Magda Gessler pomogła Annie i Jakubowi z Bydgoszczy. Rewolucja się udała, jednak para ma teraz duży, zupełnie inny problem.

"Kuchenne rewolucje". Właściciele restauracji z Bydgoszczy wystosowali APEL! "Niestety ludzka zawiść DZIAŁA..."
Właściciele restauracji po "Kuchennych..." wystosowali apel (Instagram)

W czwartek odbyła się premiera pierwszego odcinka 28. sezonu "Kuchennych rewolucji". Jako pierwszych Magda Gessler odwiedziła Anię i Jakuba z Bydgoszczy, którzy przez chęć rozbudowania restauracji "Gusto Kuchnia i Wino" popadli w długi. Za sprawą rewolucji lokal zaczął serwować dziczyznę i od tej pory znany jest gościom jako "Dzikowisko".

Finalnie rewolucję w bydgoskiej restauracji Magda Gessler zaliczyła jako udaną. Niemniej jednak, jakiś czas temu właściciele byli zmuszeni wystosować apel.

Właściciele restauracji po "Kuchennych rewolucjach" wystosowali apel

Na oficjalnym profilu "Dzikowiska" na Facebooku pojawił się wpis skierowany do gości restauracji. Zdaniem właścicieli, niektórzy internauci postanowili osłabić prestiż miejsca, pisząc negatywne komentarze. Anna i Jakub twierdzą, że padli ofiarą hejtu. Postanowili jednak bronić swojego dobrego imienia i proszą usatysfakcjonowanych wizytą w lokalu gości o podzielenie się opinią.

Bardzo prosimy tych, co jedli i smakowało o opinię na Google. Niestety zawiść ludzka działa i po rewolucjach posypał się hejt. Pokażcie, że miłość, serdeczność i pozytywne życie zawsze wygrają - czytamy na Facebooku.

Niedługo później w sekcji komentarzy pojawiła się lawina pozytywnych recenzji.

Smakuje wszystko super! Jest mega obsługa i piękne wnętrze. Z całego serca polecam; Dodałam recenzję, bo u was rzeczywiście jest wybitne jedzenie; Ja jestem zachwycona, wzruszona i już nie mogę się doczekać kiedy was odwiedzę. W "Kuchennych rewolucjach" pokazaliście klasę, powodzenia - chwalili goście "Dzikowiska".

Internautka krytykuje zachowanie Anny i Jakuba z "Kuchennych rewolucji"

Jedna z klientek nie była jednak zadowolona z apelu właścicieli i postanowiła dorzucić swoje "trzy grosze", nawiązując przy tym do swojej wizyty w restauracji.

Czyli jak jadłam i smakowało mi średnio, to mam siedzieć cicho? Bardzo mnie zniechęciliście tym komentarzem, chcieliśmy dać wam kolejną szansę, jak już trochę się nauczycie obchodzić z dziczyzną, bo nasza pierwsza wizyta wypadła przeciętnie i naszego serca nie podbiliście (a dziczyznę kochamy w każdej postaci), ale takie komentarze działają na mnie jak płachta na byka. Powinniście bronić się dobrym jedzeniem i wiedzą o produkcie, na którym pracujecie, a nie żebrać o pozytywne komentarze - napisała internautka.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(178)
Bubu
2 miesiące temu
To doba internetu jest straszna. Kiedyś było jakoś fajniej
Eee
2 miesiące temu
Życzliwość nic nie kosztuje, ludzie, a potrafi działać cuda!
Marta
2 miesiące temu
Niestety tak to już jest, jak umożliwiono ludziom pisanie opinii, komentarzy. Choćby bardzo smakowało, znajdzie się kilku którzy i tak wysmarują negatywną opinię. Dlaczego "bo tak". Bo jak mówią " jest demokracja i kto mi zabroni". I to nie jest skomlenie o pozytywy. To walka ludzi, którzy prowadzą własne biznesy i trafiają na swojej drodze na ćwierćgłówków.
Opinie google
2 miesiące temu
prowadzę firmę od kilkunastu lat i obsłużyliśmy setki tysięcy klientów wkładamy serce w naszą pracę i niestety w naszej branży pozytywna opinia się trafi raz na wieeele tygodni, za to negatywne potrafią sypnąć się „falami” (konkurencja?). widzę że konkurencja potrafi zbierać dużo pozytywnych opinii ale wiedząc jak działa moja branża po prostu wiem że są to opinie KUPIONE. Przez kilkanaście lat uzbieraliśmy ok 100 opinii 🙈 za to jak wpadnie negatywna to stała śpiewka „od lat korzystam z waszych usług bardzo zadowolona ale ostatnio mi nie pasowało” niestety dokładnie tak to wygląda 99,9999% zadowolonych klientów latami opinii nie wystawi, za to raz niezadowolony tak hahah 😅Nie wierzcie tak w opinie google, nie kierujcie się tak nimi ☺️
Polka
2 miesiące temu
Nie smakowało ci tonie przychodź 👎👎ale zmijo nie hejtuj😡😡a właściciele ❤️❤️😁😁miejcie w tyle takie opinie❤️❤️Ci którym smakowało i tak przyjda ❤️i od serca życzę kolejek ludzi i duuuzzzzoooo zysku❤️❤️❤️❤️❤️
Najnowsze komentarze (178)
Honey
2 miesiące temu
Idąc do restauracji na dziczyznę nie spodziewałam się tak dużych porcji! Dania skomponowane wg tradycyjnych zasad - jak w domu na przyjazd teściowej! Na bogato :) dla tych, którzy spodziewają się rozkoszy na podniebieniu - kto szuka, ten znajdzie. Dla tych, którzy chcą zjeść niecodzienne danie, nacieszyć się dobrą energią i poczuć pełen brzuszek - w każdym obiadku poczujesz pasję gotowania. Pracują tam ludzie, którym się chce :) Polecam :)
MMM
2 miesiące temu
zawsze się jakaś zmanierowana dziunia trafi, olejcie i róbcie swoje najlepiej jak umiecie, bo tylko dobrym jedzeniem się obronicie.
Dzikowsko
2 miesiące temu
Miałam przyjemność jeść w tej restauracji przed i zaraz po rewolucji. Na tle pretensjonalnej, polskiej kuchni w Bydgoszczy (Ogniem i mieczem oraz Myśliwska to chyba jedyne nie zepsute kiczem i snobizmem miejsca w tym mieście) zjadłam za każdym razem genialnie. Bardzo miła obsługa, o pokorności i skromności właścicieli nie wspomnę. Wnętrze było piękne nawet przed zmianami, a obecne i poprzednie dania były naprawdę wybitne. A sama gotuję uważam doskonale. Każdy ma prawo do negatywnych opinii, ale nikt do obrzucania błotem, bo nie trafiono w gusta.
Tina
2 miesiące temu
Ignorancja ludzi jest zazwyczaj podstawą negatywnych opinii i pretensjonalność. Nie widziałem, nie jadłem, jest za drogo, trzeba napisać, że na bank jest beznadziejnie.
Tomek
2 miesiące temu
Nie rozumiem. Wszyscy chcemy aby w necie było obiektywne opinie bo się często na nich opieramy. Z artykułu wnioskuję że pojawił się hejt. To zadam pytanie. Czy może jednak nie jest tak że paru osobom nie smakowało i postanowili o tym napisać? Ja nie ocenię tej restauracji bo jestem wegetarianinem ale byłem w kilku firmowanych przez gesslerową i jedzenie było bardzo słabe.
Emeryt
2 miesiące temu
Nie rozumiem tych wszystkich wpisów przecież są różni ludzie różne gusta jednym smakuje drugim nie jeżeli smakuje napiszą jeśli nie to dlaczego mają nie napisać i dlaczego wszyscy uważają że to jest zaraz hejt przecież każdy ma prawo do swojej opinii a pro po nikogo nie usprawiedliwiam tylko wyrażam swoją opinię
saaa
2 miesiące temu
a moze nie lubia takiego jedzenia jak serwuja w tej restauracji,menu im nie odpowiada w sumie jak ktos placi to wymaga zjesc co lubi,a nie to co im narzucaja,bez przesady
Mr. Bear
2 miesiące temu
Gessler , na śmietnik !
karmela
2 miesiące temu
Do tej pory nie działy się takie rzeczy bezpodstawnie. Może jednak Państwo zaleźli komuś za skórę?
Maniek
2 miesiące temu
A ja nie czytam żadnych opinii o restauracjach w necie bo to ma się tak samo do rzeczywistości jak opinie na allegro...Posłużę się swoim przykładem, sprzedaję regenerowane części, jeden typ od 12 lat a więc mam w tym doświadczenie i wiedzę. staram się aby KAŻDY mój klient był zadowolony, jednak jak to w życiu możesz stawać na głowie a i tak znajdzie się taki co jednym wpisem narobi ci bałaganu. zapomniałem raz zamienić dwa kabelki miejscami i urządzenie nie działało. Na urządzeniu są moje plomby co nie przeszkodziło bez ŻADNEGO kontaktu ze mną "fachowcowi" grzebać i "naprawiać". Po tygodniu patrzę negatywny komentarz że niby nie sprawne, nie przejrzane, nie poleca. Dzwonię do typa i pytam dlaczego się ze mną nie skontaktował, powiedziałbym mu co trzeba zrobić i w 5 minut wszystko by zadziałało (grzebał się z tym pół dnia i jeszcze dołożył zupełnie niepotrzebnie swoje części), on że montował to swojemu klientowi w niedzielę i nie wiedział czy może dzwonić...co nie przeszkodziło mu po tygodniu wystawić negatywną opinię, ręce opadają...Prawda jest taka że jak już ktoś tu napisał, stu zadowolonych nie napisze bo im się nie chce, bo nie mają czasu itp a napisze taki jeden wiecznie ze wszystkiego nie zadowolony, mający czas i dziką ochotę żeby komuś dokopać i inni się potem takimi "opiniami" sugerują niestety...
Kamil
2 miesiące temu
Jedzonko wyśmienite . Obsługa uśmiechnięta . Wszystko jak trzeba. Brawo dla właścicieli za odwagę , życie składa się z dobrych i złych decyzje . Spontanicznych i przemyślanych . Dacie radę - kochajcie się wspierajcie . Hejt miejcie głęboko gdzieś .To tylko mali zazdrości ludzie.Nawet do Gessler się czepiają .Robi swoje i idzie po swoje
lila
2 miesiące temu
zrobili konkurencję innym restauracjom w Bydgodszczy to chcą ich zniszczyć, ludzie nie dajcie dobrym ludziom jak ci państwo dać się zniszczyć
zxcvb
2 miesiące temu
opinie w necie to bzdura... jak widze od lat działajaca fajna firme co ma ich kilkadzisiąt i swieżaka który ma kilkaset i same ochy i achy to o czym to swiadczy? opinie sie kupuje!!!!!
Els
2 miesiące temu
Widać było po tym odcinku, że to kobieta zmęczona już bardzo, której chyba nawet najbliżsi zasugerowali, że przegina. Te jej teksty, że nie rozumie dlaczego ludzie się jej boją itp… dlaczego się biją - bo podpisują pakt z samym diabłem. Jej tak lub o zgrozo nie na wizji może doprowadzać do zrujnowania życiowych oszczędności, braku możliwości spłaty czy zwyczajnie totalnego ośmieszenia się.
...
Następna strona