Maślak kibicuje Gojdziowi: "Będę się z niego śmiał. Będę pierwszym hejterem"

Rafał Maślak po tym jak zadebiutował w show biznesie, szybko rozpoczął poszukiwania wpływowych przyjaciół w branży. Pomocną dłoń wyciągnął do niego Krzysztof Gojdź. Mister Polski pochwalił się, że celebryta pozwolił mu mieszkać w swoim domu i jeździć swoim samochodem. Niedługo "chirurg gwiazd" wystąpi w Tańcu z gwiazdami. Celebryta z pewnością może liczyć na wsparcie modela, który w rozmowie z Pudelkiem zapewnia, że będzie dopingował Gojdzia, zostając jego największym hejterem. Przy okazji Rafał zapewnia, że nie znajdzie czasu na nowy show Majdanów.

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (60)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 61
gość 25.02.2018 12:03
Widać ze sie przyjaźnią
gość 25.02.2018 13:48
a może powiedz dlaczego zerwałeś kontakty z Kucnerem? Kolegowaliście się mocno, nawet razem byliście w Mielnie, Dziwnowie, kręciliście filmik nad Zegrzem. On za wami latał bo tak duże miał parcie na szkło, a wy teraz udajecie że się nie znacie
gość 25.02.2018 13:49
czy Jonkisz ma chłopaka?
gość 25.02.2018 16:04
Kibicuje Gojdziowi tez
gość 25.02.2018 16:27
Fajne chłopaki oba
gość 25.02.2018 23:19
I niech się chłopaki przyjaźnią. Co nam do tego
gość 26.02.2018 12:02
Złapać, ogolić, umyć, uprać, i do roboty. Takie obiekty to pasożyty.
gość 26.02.2018 12:14
jakie pozery nie prawdziwi faceci,zenada
gość 26.02.2018 12:15
maślak expert od wszystkiego ;nawet spec od wideł do obory czy z rączką okrągłą czy owalną
gość 26.02.2018 12:16
Gojdź to chłopak Maślaka?
gość 26.02.2018 12:18
ale się dobrali
Zdzisek 26.02.2018 12:20
A Gojdziu to będzie tańczył z kobietą czy z facetem?Wolałby pewnie z facetem ale się nie zgodzili w Polsacie
gość 26.02.2018 12:23
No,pan Krzysiu jest znanym koneserem meskich wdzieków to i wyciagnal do maslaka pomocna dlon.Mysle,ze nie tylko dlon ;-)
gość 26.02.2018 12:23
No,pan Krzysiu jest znanym koneserem meskich wdzieków to i wyciagnal do maslaka pomocna dlon.Mysle,ze nie tylko dlon ;-)
gość 26.02.2018 12:24
Dajcie juz spokoj z ta obrzydliwa promocja tego shitu majdanow! Po samych zwiastunach widac ze to dno, a rozenek bedzie sztucznie dwoic sie i troic zeby wyjsc na wieksza kretynke niz jest.
gość 26.02.2018 12:26
niektórzy którzy nie skończyli wyższej szkoły uwielbiają się z innych śmiać. smutny z niego facet
gość 26.02.2018 12:27
Maslak to dopiero celebryta od siedmiu bolesci
gość 26.02.2018 12:40
Piekna para :)
gość 26.02.2018 12:43
Pukaja sie po krzakach?
Teresa 26.02.2018 12:45
dlaczego ci wszyscy celebryci maja takie nieskladne wypowiedzi? caly czas "yyyy", "no wiesz" etc. --- zenada
gość 26.02.2018 12:53
Dwaj geje
gość 26.02.2018 13:04
Ciekawe kto kogo posuwa
gość 26.02.2018 13:09
Gojdziu zaszaleje na parkiecie i wygra
gość 26.02.2018 13:29
Lubię i jednego i drugiego
gość 26.02.2018 13:32
Oj myśle, ze wielu było przed Tobą, maślaku
gość 26.02.2018 13:49
Czy to nowy związek się rodzi na naszych oczach
gość 26.02.2018 14:00
żal mi go... nie ogląda tv, bo nie ma czasu, hahaha dobre.... kto ma mieć jak nie on
gość 26.02.2018 14:01
Kutaskami tez sie ocieraja?
gość 26.02.2018 14:29
Maslak .... Po kursie "jak sie wypowiadac" i jak trzymać rece i tak mu slabo wychodzi.wypowiedzi rasowego wiesniaka
gość 26.02.2018 14:31
no 3/4 Polaków napewno będzie oglądać majdana z rozenek , no napewno , na nic innego nie czekam...
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 61
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji