Jennifer Lopez trzęsie tyłkiem!

Do sklepów na całym świecie trafił ósmy album Jennifer Lopez zatytułowany A.K.A. Piosenkarka postanowiła go wypromować nagrywając krótkie teledyski do piosenek. W sieci zadebiutowało video do utworu Booty. Jak można się spodziewać, gwiazda trzęsie w nim tyłkiem.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (148)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 148
gość 17.06.2014 01:01
gdzie ten trailer, co na balustradzie mostu załapał sie napis w 13 sek... ???
gość 17.06.2014 01:04
Wspaniale wyglada, wulkan sexu
domi 17.06.2014 01:06
też trzęsę tyłkiem, bo jutro egzamin!
ona 17.06.2014 01:13
Ona jest super laska i jako nieliczna umie tanczyc
gość 17.06.2014 01:15
Piekna, utalentowana artystka.
gość 17.06.2014 01:15
wielka sraka i grube nogi FUJ !!!
gość 17.06.2014 01:16
nie lubię lasek z dużymi duupami
gość 17.06.2014 01:16
żenada
gość 17.06.2014 01:17
ale oan ma krótkie nogi i wielką pierdziochę !
gość 17.06.2014 01:17
wielka sraka - ta baba to pokraka
gość 17.06.2014 01:18
nie ma fajnego ciała
gość 17.06.2014 01:18
niskopienna
gość 17.06.2014 01:18
Pudel musi poruszyc wszystkie tematy...
gość 17.06.2014 01:19
śpiewa coraz gorzej to musi nadrabiać gdzie się da
gość 17.06.2014 01:22
teraz wszystkie pokraki z wielkimi dupami zaczną się zachwycać jej cielskiem
gość 17.06.2014 01:22
No czymś musi trząść, aby jej 5min nie dobiegło końca
gość 17.06.2014 01:23
A ma czym trzesc
gość 17.06.2014 01:23
Póki co jeszcze ma
gość 17.06.2014 01:25
a cycki ma liche bo wszystko w srakę poszło
gość 17.06.2014 01:25
lubię dziewczynki z małymi dupkami i dużymi cyckami a tu jest odwrotnie
gość 17.06.2014 01:26
muzycznie jak zwykle - DNO
gość 17.06.2014 01:27
beznadziejna ma cos z mozgiem
gość 17.06.2014 01:29
pokraczna jest
gość 17.06.2014 01:30
tylko pedała się nią zainteresował i tylko na jakiś czas :)
gość 17.06.2014 02:19
kto jej tak uda i tylek odchodzil?
gość 17.06.2014 03:11
jaka żenada. desperatka. chociaz dupa fajna ale wylewac tak srake w tym wieku. fuj
gość 17.06.2014 04:37
Stara baba, a głupoty jej w głowie!!!! Beznadziejna piosenka i drętwy teledysk....w zasadzie o dupowaniu - tak bym to określiła!
gość 17.06.2014 05:41
Ładnie jedzie, to tylko dancehall :D
gość 17.06.2014 05:44
Tak nisko upadla w tym momencie...
gość 17.06.2014 05:44
Tak nisko upadla w tym momencie...
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 148
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji